სსიპ
ქ.თბილისის
NNN12
საჯარო
სკოლაში
ფუნქციონირებას
იწყებს
ინგლისური
ენის
შემსწავლელი
უფასო
წრე
,,მზე”.
წრის
ხელმძღვანელი:
ნათია
ქიბიშაური.
წრეში
გაერთიანებული
არიან
IIგ
კლასის
მოსწავლეები,
მეცადინეობა
ჩატარდება
ყოველ
პარასკევს (პერიოდი
04.10
დან
06.12.2019)
ხანგრძლივობა
13:00
– 13:40.
40
წთ
წრის
მუშაობის
პროფილი
და მიზანი: მოსწავლეებში ინგლისური ენისადმი ინტერესის გაღრმავება ,მოსწავლემ მოახერხოს მიღებული ცოდნის ტრანსფერი მეტყველებასა და წერით კულტურაში.
საწრეო მუშაობის სტრატეგია: საწრეო მუ|შაობის სტრატეგიად არჩეულია ზეპირმეტყველებასა
და სავარჯიშოების ნიმუშები ე.ს.გ – ით გათვალისწინებული პროგრამის მიხედვით.
ინგლისური ენის წრის ,,მზე” მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა და შეხვედრების განრიგი 2019-2020 სასწავლო წელი. I სემესტრი, IIგ კლასი
წრის ხელმძღვანელი: ნათია ქიბიშაური
NN |
Tema |
Catarebis dro |
xangrZlivoba |
mizani |
resursi |
Sedegi |
1 |
პირადი მონაცემების შესახებ (სახელი, გვარი, ასაკი, საქმიანობა) |
04.10 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ და მარტივად გამოიყენონ გაცნობის ფორმები
|
რვეული, კალამი, ბარათები. |
მოსწავლეებმა შეძლეს წარდგენა გაცნობა მარტივი დიალოგით. |
მისალმება, მოკითხვა |
11.10 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შესძლონ მარტივი კომუნიკაცია აღნიშნულ თემაზე |
ბარათი, დაფა, ცარცი. |
მოსწავლეებმა შეძლეს მარტივი კომუნიკაცია. შეადგინეს მარტივი დიალოგი. |
|
3 |
დამშვიდობება |
18.10 |
40წთ |
შესწავლილი სიტყვების მიზნობრივად გამოყენება და სწორი მართლწერა. |
წიგნი, კალამი, რვეული. |
ბავშვები იყენებენ ნასწავლ ლექსიკას დიალოგების შესადგენად და სწორად წერენ სიტყვებს. |
4 |
მადლობის გადახდა |
25,10 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ და მარტივად გამოიყენოს ფრაზები |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი |
ბავშვებმა გამოიყენეს ნასწავლი ლექსიკა და შეადგინეს მარტივი დიალოგები.
|
5 |
ფერები და ზომები |
01.11 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ ფერების და ზომების დამახსოვრება. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი, ბარათები |
მოსწავლეებმა გამოიყენეს ნასწავლი სიტყვები და მარტივად შეადგინეს წინადადებები.
|
6 |
საცხოვრებელი ადგილი |
8.11 |
40წთ |
შესწავლილი სიტყვების მიზნობრივად გამოყენება და სწორი მართლწერა. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი |
მოსწავლეებმა სწორად გამოიყენეს ნასწავლი სიტყვები და შეადგინეს წინადადებები და სწორად წერენ სიტყვებს.
|
7 |
მოწონება/არ მოწონება |
15.11 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ და მარტივად გამოიყენოს ფრაზები |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი |
ბავშვებმა გამოიყენეს ნასწავლი ლექსიკა და შეადგინეს მარტივი დიალოგები.
|
8 |
კვირის დღეები |
22.11 |
40წთ |
მოსწავლეებმა სწორად შეძლონ მარტივად კვირის დღეების მართლწერა. |
დაფა, ცარცი, |
მოსწავლეებმა სწორად გამოიყენეს ნასწავლი სიტყვები და სწორად წერენ სიტყვებს.
|
9 |
სასკოლო ნივთები |
29.11 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივად შეადგინონ წინადადებები სასკოლო ნივთების გამოყენებით |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი |
მოსწავლეებმა მარტივად შეძლეს ნასწავლი სიტყვების გამოყენებით წინადადებების შედგენა. |
10 |
დათანხმება და უარის თქმა |
06.12 |
40წთ |
მოსწავლეებმა შეძლონ წინადადებების შედგენა ფრაზების გამოყენებით. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი |
მოსწავლეებმა მარტივად შეძლეს ნასწავლი ფრაზების გამოყენებით წინადადებების შედგენა. |