სსიპ ქალაქ თბილისის N12 საჯარო სკოლის
2022-2023 სასწავლო წლის
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის N12 საჯარო სკოლამ 2022-2023 სასწავლო წლის სტრატეგიული გეგმის შედგენისას იხელმძღვანელა წინა სასწავლო წლის ერთწლიანი სამოქმედო გეგმის რეფლექსიით. გარდა ამისა, გაითვალისწინა ახალი გამოწვევები და მეტი განვითარებისათვის გამოყო 5 ძირითადი მიმართულება. ესენია:
ü სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება;
ü სასკოლო დოკუმენტაციის შემუშავება/განახლება და ორგანიზაციული განვითარება;
ü მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება;
ü უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა;
ü მშობელთა ჩართულობის ხელშეწყობა.
სკოლას გათვალისწინებული აქვს მთელი რიგი აქტივობები, რაც ხელს შეუწყობს დასახული ამოცანების შესრულებას და საბოლოო ჯამში ზემოაღნიშნული მიზნების მიღწევას.
სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება
N |
ამოცანები |
აქტივობები |
შესრულების ვადები |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
1. |
ახალი პროგრამების შემუშავება |
კურიკულუმების (მატრიცების/შემაჯამებელ-კომპლექსური დავალებების/) წლიური პროგრამების შემუშავება/განხორციელება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
მასწავლებლები, საგნობრივი კათედრები |
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება |
2022 წლის სექტემბერი |
დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი |
||
სადამრიგებლო პროგრამების ეფექტურად შესრულების ხელშეწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორის მოადგილე |
||
2. |
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაუმჯობესება |
შიდა სასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვა (პრეზენტაციები, კონკურსები, ოლიმპიადები, მიზნობრივი ექსკურსიები და სხვა); |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, კათედრები, მასწავლებლები |
სხვადასხვა სასწავლო ოლიმპიადებში მონაწილეობა, მოსწავლეთა მომზადება ოლიმპიადებისთვის; |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, კათედრები, საგნის მასწავლებლები |
||
საჭიროების შემთხვევაში დისტანციური სწავლების მეთოდოლოგიის დახვეწა, გაუმჯობესება და მონიტორინგი; |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საინფორმაციო მენეჯერი, მასწავლებლები |
||
მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით, სკოლის მიერ, ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული დამატებითი საგანმანათლებლო და/ან ეროვნული სასწავლო გეგმით გაუთვალისწინებელი საგანმანათლებლო მომსახურებების შეთავაზება; |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი |
||
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი და მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლის შედეგად თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება; |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორის მოადგილე, საგნობრივი კათედრები |
||
მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა გამოკითხვა, მისი ანალიზი და ანალიზის შედეგების გათვალისწინება, თანმდევი ღონისძიებების განხორციელება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
||
3. |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ გამოცხადებული საგნობრივი ტრენინგების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და მონაწილეობის ხელშეწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
ზოგადი განათლების რეფორმის (ახალი სკოლის მოდელის) ფარგლებში მიმდინარე სასწავლო წელს საგნობრივ შეხვედრებში მონაწილეობის ხელშეწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
||
შიდა სასკოლო ტრენინგების ორგანიზება კურიკულუმისა და კომპლექსური დავალებების შექმნა/წარმოების თაობაზე (საჭიროების შემთხვევაში) |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
||
ტუტორების აქტიური მუშაობა და საჭიროების შემთხვევაში შიდა სასკოლო კონსულტაციების გამართვა მაძიებელ მასწავლებლებთან |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, ტუტორები |
||
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის მიერ გაკვეთილებზე დასწრება და მასწავლებლებისათვის უკუკავშირის გაზიარება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
||
კოლეგების ურთიერთდასწრება და საუკეთესი პრაქტიკის ერთმანეთისათვის გაზიარება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
კათედრები |
||
4. |
კოლეგიური ორგანოების აქტიური მუშაობა |
საგნობრივი კათედრების მიერ შესაბამისი მიმართულებით სწავლის ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, სხვადასხვა საკითხების განხილვა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
კათედრები
|
კათედრების მიერ შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი |
2022-2023 სასწავლო წლის დეკემბერი, ივნისი |
კათედრები |
||
თანამედროვე მეთოდების დანერგვასთან დაკავშირებით რეკომენდაციების შემუშავება
|
2022-2023 სასწავლო წელი |
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭრის ჯგუფი, კათედრები |
||
მოსწავლეთა თვითმართველობის მიერ მათთვის საინტერესო საკითხების, პროექტების, ღონისძიებების ინიცირება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
მოსწავლეთა თვითმმართველობა |
||
მოსწავლეთა თვითმართველობის მუშაობის ხელშეწყობა და იდეების განხორციელებაში დახმარების გაწევა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
სასკოლო საზოგადოება |
||
მრჩეველთა საბჭოსა და დიციპლინური კომიტეტის მუშაობის ხელშეწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექცია |
||
პედაგოგიური საბჭოს და სამეურვეო საბჭოს ფუნქციონირების ხელშეწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექცია |
სასკოლო დოკუმენტაციის შემუშავება/განახლება და ორგანიზაციული განვითარება
N |
ამოცანები |
აქტივობები |
შესრულების ვადები |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
1. |
ახალი სასწავლო წლისათვის დოკუმენტაციის შემუშავება/განახლება |
სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება, შეთანხმება, განხილვა- დამტკიცება |
2022 წლის სექტემბერი |
დირექტორი, სტრუქტურული ერთეულები: სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო |
სკოლის ბიუჯეტის დამტკიცება/ცვლილების შეტანა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, ბუღალტერი |
||
მასწავლებლებთან და თანამშრომლებთან შრომითი ხელშეკრულებების გაფორმება |
2022 წლის სექტემბერი და შემდგომ საჭიროებისამებრ |
დირექტორი |
||
მოსწავლეთა მშობლებთან მომსახურების და წიგნების გადაცემაზე ხელშეკრულების გაფორმება |
2022 წლის სექტემბერი და შემდგომ საჭიროებისამებრ |
დირექტორი, დამრიგებელები |
||
სკოლის 2023 წლის სახელმწიფო შესყიდვების გეგმის შემუშავება/დამტკიცება |
2022-2023 სასწავლო წლის ნოემბერი |
დირექტორი, ბუღალტერი,
|
||
სასკოლო დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; სტრუქტურული ერთეულები: სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო |
||
2. |
სრული ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების ავტორიზაციის პროცესისათვის მომზადება |
სკოლის ავტორიზაციის პროცესისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების ორგანიზება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი დირექტორის მოადგილე |
ახალი სტანდარტების სასკოლო საზოგადოებისათვის გაცნობა და დანერგვა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი დირექტორის მოადგილე |
||
ავტორიზაციისთვის მოსამზადებელი პროცესების მონიტორინგი |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი |
||
|
|
|
მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება
N |
ამოცანები |
აქტივობები |
შესრულების ვადები |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
1. |
ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება |
სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
სკოლის შენობაში მცირე სარემონტო სამუშაოების ჩატარება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
||
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ, მათ შორის მერხები, სკამები, დაფები) |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
||
ინფექციის პრევენციის მიზნით საჭირო მატერიალურ-ტექნიკური მარაგების შეძენა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
||
სკოლის ეზოს კეთილმოწყობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
||
2. |
საგანმანათლებლო რესურსების მომარაგება |
წიგნადი ფონდის შევსება, საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსების მოძიება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, ბიბლიოთეკარი მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
ფიზიკის, ქიმიისა და ბიოლოგიის კაბინეტების შევსება ცდების ჩატარებისათვის აუცილებელი მასალებით |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, შესაბამისი კათედრა |
||
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი შესაბამისი კათედრა |
||
სსსმ მოსწავლეებისათვის საჭირო რესურსების, თვალსაჩინოებების შეძენა და მათი პერიოდული განახლება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
||
|
|
|
|
|
უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა
N |
ამოცანები |
აქტივობები |
შესრულების ვადები |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
1. |
საზოგადოებრივი წესრიგის დაცვა |
ვიდეო კამერების მონიტორინგი |
2022-2023 სასწავლო წელი |
მანდატური |
სკოლის შიდა და გარე ტერიტორიის დაცვა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
მანდატური, დარაჯი |
||
მასწავლებელთა მორიგეობის გრაფიკის შედგენა/ მორიგეობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე მორიგე მასწავლებელი |
||
მოსწავლეთა სკოლაში დასწრების მუდმივი მონიტორინგი |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დამრიგებლები, მასწავლებლები, დარაჯი, მანდატური |
||
პოზიტიური გარემოს შექმნა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
სკოლაში დასაქმებული ყველა პირი |
||
2. |
უსაფრთხოების ნორმების დაცვა |
სახანძრო უსაფრთხოების წესების სკოლის საზოგადოებისათვის გაცნობა |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, საგანგებო შტაბი |
ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემის მონიტორინგი |
2022-2023 სასწავლო წელი |
ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირი |
||
ვირუსების გავრცელების პრევენცია |
2022-2023 სასწავლო წელი |
სკოლაში დასაქმებული ყველა პირი |
||
|
|
|
|
|
მშობელთა ჩართულობის ხელშეწყობა
N |
ამოცანები |
აქტივობები |
შესრულების ვადები |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
1.
|
მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
|
მშობელთა კრებების ორგანიზება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, |
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, |
||
მშობლების მონაწილეობით სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ორგანიზება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი, |
||
2. |
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა |
ელექტრონული ჟურნალის მეშვეობით ყოველდღიური კომუნიკაცია |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი |
დამრიგებელთა მიერ მშობლებთან კომუნიკაცია სხვადასხვა საკომუნიკაციო არხების გამოყენებით (მეილი, ტელეფონი, სოციალური ქსელი და ა.შ) |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დამრიგებელი |
||
მოსწავლის აკადემიური და დისციპლინური მოსწრების შესახებ პერიოდულად ინფორმაციის მიწოდება |
2022-2023 სასწავლო წელი |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი, მასწავლებელი |
||
|
|
|
|
|