საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:
1.
მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების წარმოჩენა
განვითარება;
2.
მოსწავლეები გაეცნობიან საქარელოს მხარეებს, მათ მდებარეობას,ბუნებრივ
პირობებს, მოსახლეობის მახასიათებლებს,მეურნეობის დარგებსს და
კულტურულ ტრადიციებს.
3.
ინტერნეტის დახმარებით ნახავენ დოკუმენტურ და ისტორიულ და ისტორიულ
ფილმებს,იქნება ექსკურსიები საქართველოს ეროვნულ მუზეუმში.
წრის ფუნქციონირება
მნიშვნელოვანი და აქტუალურია,რადგან მოსწავლეები სახალისო აქტივობებით
და დამატებითი მასალის გამოყენებით,შეძლებენ უკეთ შეისწავლონ ჩვენი
ქვეყნის ისტორია,მდებარეობა, ბუნებრივი
პირობები და
ღირსშესანიშნაობები.
თემა |
ჩატარების დრო |
ხანგრძლივობა |
მიზანი |
რესურსი |
შედეგი |
1.საქართველოს მდებარეობა და მისი მოსაზღვრე ქვეყნები
|
3.10.
|
45.წთ
|
Dდაიnaxos da Seიცnos sakuTari qveyana sxvadasxva mxridan
|
სახელმძღვანელო
|
მოსწავლეს შეუძლია,დაახასიათოს საქათველოს გეოგრაფიული მდებარეობა და მისი მეზობელი ქვეყნები.
|
2.დრო და ისტორია,ქრონოლოგია და წელთარრიცხვა
|
10.10.
|
45 წთ
|
მოსწავლე გაეცნობა წელთაღრიცხვის სისტემას და მოვლენებს გაიაზრებს დროსა და სივრცეში.
|
სახელმძღვანელო
|
მოსწავლე გაეცნოს წელთაღრიცხვის სისტემებს, გაიაზროს ფაქტები და მოვლენები ქრონოლოგიურ ჭრილში.
|
3.რუკა. რაზე გვიყვება რუკა?
|
17.10.
|
45 წთ
|
რუკაზე მოცემული პირობითი ნიშნების საშუალებით რუკაზე დატანილი ინფორმაციის წაკითხვა.
|
სახელმძღვანელო და რუკა
|
მოსწავლეს შეუძლია რუკაზე დატანილი ინფორმაციის წაკითხვა.
|
4.რას მოგვითხრობს არქეოლოგიური მემკვიდრეობა?
|
24.10
|
1სთ
|
ექსკურსია მუზეუმში
|
|
მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს წარსულს უძველეს
დროში არქელოგიური მასალის დახმარებით
|
5.ქართლი და მისი მეზობელი მხარეები
|
31.10
|
45 წთ
|
მოსწავლეებმა გაანალიზონ ქართლის მეზობელ მხარეებთან ურთიერთობის ფაქტორები, გაეცნოს როგორია ბუნებრივი რესურსების გავლენა მხარის მეურნეობის განვითარებაზე
|
სახელმძღვანელო,რუკა,ფორმატი, მარკერები
|
მოსწავლეს შეუძლია საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და სოციალურ- კულტურული მახასიათებლების შესწავლა. რუკაზე მოცემული პირობითი ნიშნების საშუალებით,რუკაზე დატანილი ინფორმაციის წაკითხვა;
|
6.ქართლის ღირსშესანიშნაობები და ციხესიმაგრეები
|
7.11.
|
45 წთ
|
მოსწავლეები გაეცნონ, რა საშუალებებით იცავდა ქართლი თავს მტრებისგან,
|
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი
|
ლეგენდებისა და მითების, მნიშვნელოვანი ისტორიული მოვლენებისა და პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება; ქვეყნის განვითარებაში პიროვნების როლის გაცნობიერება; ისტორიული და კულტურული მემკვიდრეობის მნიშვნელობის გაცნობიერება და მის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების გამოვლენა.
|
7.იმერეთი,მდებარეობა, ბუნება
|
14.11
|
45 წთ
|
მოსწავლე გაეცნობა იმერეთის მდებარეობას და მის ბუნებრივ პირობებს.
|
სახელმძღ ვანელო,რუკა
|
საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და სოციალურ-კულტურული მახასიათებლების შესწავლა; რუკაზე მოცემული პირობითი ნიშნების წაკითხვა.
|
8.იმერეთის ღირსშესანიშნაობები
|
21.11
|
45 წთ
|
მოსწავლე ეცნობა იმერეთში არსებულ კულტურის ძეგლებს, აანალიზებს მათ მნიშვნელობას ისტორიაში და მსჯელობს მათი გაფრთხილების აუცილებლობაზე.
|
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი
|
ლეგენდებისა და მითების, მნიშვნელოვანი ისტორიული მოვლენებისა და პიროვნებების ლოკალურ გარემოსთან დაკავშირება; ქვეყნის განვითარებაში პიროვნების როლის გაცნობიერება.
|
9.დასახლების ტიპები და ყოველდღიური ცხოვრება იმერეთში
|
28.11
|
45 წთ
|
მოსწავლე გაეცნობა იმერეთში არსებულ ქალაქებს, მათი დაარსების ისტორიას და გაანალიზებს, როგორ და რატომ იცვლებოდა ეს რეგიონი,ასევე რა ტიპის დასახლებებია იმერეთში მისი ბუნებრივი პირობებიდან გამომდინარე.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი
|
საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და სოციალურ-კულტურული მახასიათებლების შესწავლა.
|
10.წრის შემაჯამებელი მუშაობა.
|
5.12 |
45 წთ |
მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ თავიანთ მოსაზრებას რა შესძინა საწრეო მუშაობამ და იმსჯელებენ მეორე სემესტრის საწრეო მუშაობის გეგმებზე.
|
გამოყენებული მასალები (პლაკატები) |
მოსაწავლეებს შეუძლიათ მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე კიდევ ერთხელ გააანალიზონ ჩვენი ქვეყნის ისტორიული წარსული,მდებარეობა და კულტურული მემკვიდრეობის ის ღირებულებები, რომელიც საწრეო მუშაობის დროს შევისწავლეთ. |