,,მოგზაურობა საქართველოს მხარეებში”
სსიპ ქ. თბილისის მე-12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო ,,ჩვენი საქართველოს” (ისტორიის) უფასო წრემ ,,მოგზაურობა საქართველოს მხარეებში” წრეში გაერთანებულნი არიან VI კლასის მოსწავლეები , მუშაობა ჩატარდება ყოველ პარასკევს , (04.10.2019 – 06.12.2019) 13:30 სთ. მუშაობის ხანგრლივობა 45 წთ. 
წრის ხელმძღვანელი-ისტორიის პედაგოგი ნინო რუსიშვილი.

საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:
 წრის მიზანია მოსწავლეებში  საქართველოს კუთხეების შესახებ ინტერესის              გაღვივება და კვლევითი უნარების განვითარება.

მოსწავლეები იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გაღრმავება- გამტკიცებაზე.მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება ,კვლევა-ძიებისათვის განკუთვნილი სავარჯოშოები , საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებები დადებით სასწავლო მოტივაციას შეუქმნის მოსწავლეებს ,რაც კიდევ უფრო საინტერესოს და სახალისოს გახდის ჩვენი საქართველოს  გაკვეთილებს , დაემარება მოსწავლეებს დაეუფლონ ძირითად შემეცნებით უნარებს.

წრის ფუნქციონირება მნიშვნელოვანი და აქტუალურია,რადგან მოსწავლეები სახალისო აქტივობებით და დამატებითი მასალის გამოყენებით,შეძლებენ უკეთ შეისწავლონ ჩვენი ქვეყნის ისტორია,მდებარეობა, ბუნებრივი პირობები და ღირსშესანიშნაობები.

თემა

 

 

ჩატარების დროს

 

 

ხანგრძლივობა

მიზანი

რესურსი

   შედეგი

1. შეხვედრა    წრის წევრებთან;    სამუშაო თემატიკის  გაცნობა

 

4.10

45წთ

 

სამუშაო  ფორ მატის გაცნობა.
კეთილგანწყობილი ურთიერ თობის
დამყა -რება.

 

სახელმძღვანელო

 

კომუნიკაციის დამყარება მოსწავლეებს
შორის

 

2. რას მოგვითხრობს არქეოლოგიური მასალა.

 

11.10

 

1 სთ

 

ექსკურსია საქართველოს ეროვნულ მუზეუმში

 

 

.მოსწავლეები გაეცნობიან
საქართველოს წარსულს უძველეს დროში, არქეოლოგიური მასალის დახმარებით.

 

3. მწვანე გაკვეთილი

 

18.10

 

1სთ

 

მოსწავლეებს გაუღვივოს ცნობისმოყვარეობა
ჩვენი ქალაქის  ღირსშესანიშნაობების შესახებ,
გაეცნობიან თბილისის ,,გარდენეას" და გააცნობიერებენ
იმ კულტყურულ გარემოს, სადაც ხშირად მოუწევთ ყოფნა. ვინაიდან ჩვენ შევისწავლეთ საქართველოს ნაკრძალები, გამომდინარე აქედან გაიაზრებენ როგორ
გავუფრთხილდეთ მწვანე გარემოს

 

 

მოსწავლეები გაეცნობიან თბილისის
ერთერთ ღისრშესანოშნაობას და
აიმაღლებენ ცნობიერებას
კულტურული თვალსაზრისით.
  .

 

 

4. საქართველოს ღირსშესანიშნაობები

 

25.10

 

45წთ

 

მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს მნიშვნელოვანი კურტურული ძეგლების შესახებ.

 

სახელმძღვანელო,
რუკა,კომპიუ

 

მოსწავლემ უნდა შეძლოს ირსტორიულ კურტურული მემკვიდრეობის
დაცვის მნიშვნელობა და გააცნობიერეოს კულტურულ რელიგიური
მრავალდფეროვნების მნიშვნელობა.

 

 

5.გურია და მისი ისტორიულ,გეოგრაფიული დახასიათება,ტრადიციები.

 

1.11

 

45წთ

 

მოსწავლე გაეცნოს გურიის ტრადიციებს და მის
დამახასიათებელ ნიშნებს. მოსწავლემ შეძლოს გურიის

ტრადიციების და წეს-ჩვეულებების დაკავშირება
ნაცნობ ტრადიციებთან.მოსწავლემ შეძლოს
გურიის ტრადიციების და წეს-ჩვეულებების ანალიზი.

სახელმძღვანელო,რუკა, პლაკატები, მარკერები

 

მოსწავლემ უნდა შეძლოს რუკის
ლეგენდაში მოცემული პირობითი
ნიშნების საშუალებით
რუკაზე დატანილი ინფორმაციის წაკითხვა.

 

6.როგორ ხვდებიან ახალ წელს სხვადასხვა კუთხეში

 

8.11

 

45წთ

 

მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა კუთხის
ტრადიციებს და ადათ-წესებს

 

კომპიუტერი,
სახელმძღვანელო

 

მოსწავლემ უნდა შეძლოს
ღირებულებების (დემოკრატიის
პრინციპების და
ისტორიულ-კულტურული
მემკვიდრეობის დაცვის,
შემწყნარებლობის, გარემოს
დაცვის) მნიშვნელობის
გაცნობიერება ინდივიდისა და
საზოგადოების ნორმალური
განვითარებისთვის; საქართველოს
ეთნიკური, კულტურულრელიგიური
მრავალფეროვნების გააზრება და
პოზიტიური
დამოკიდებულების გამოვლენა;

7.სამცხე-ჯავახეთის კულტურული მემკვიდრეობა და მოსახლეობის მრავალფეროვნება.

 

15.11

 

45წთ

 

მოსწავლეებმა  უნდა მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს მნიშვნელოვანი კულტურული ძეგლების შესახებ

 

კომპიუტერი

 

საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და
 სოციალურ-კულტურული 
მახასიათებლების შესწავლა,ისტორიული 
ფაქტებისა და მოვლენების ქრონოლოგიურ 
ჭრილში გააზრება და 
გადმოცემამათი დაკავშირება 
თანამედროვე სოციალურ-კულტურულ 
გარემოსა და 
ისტორიულ მემკვიდრეობასთან.

 

8.ღვინის კულტურა კახეთში

 

22.11

 

45წთ

 

მოსწავლე გაეცნოს კახეთის  ტრადიციებს და
 მის დამახასიათებელ 
იშნებს
.  შეძლოს კახეთის  ტრადიციების და 
წეს-ჩვეულებების 
დაკავშირება 
ნაცნობ ტრადიციებთან და  ამ ტრადიციების და წეს-ჩვეულებების ანალიზი;

  სახელმძღვანელო,ცარცი,

დაფა,რუკა

საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და 
სოციალურ-კულტურული 
მახასიათებლების შესწავლა,
ისტორიულ-კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის,
 
გარემოს დაცვის მნიშვნელობის გაცნობიერება

 

9.საქართველო,როგორც მრავალერეთნიკური ქვეყანა

 

29.11

 

45წთ

 

მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს ისტორიულ წარსულს,სადაც არაერთი მაგალითია იმისა,რომ საქართველო უძველესი დროიდან იყო და არის ტოლერანტული.

 

სახელმძღვანელო.

 

საქართველოს ეთნიკური, კულტურულრელიგიური მრავალფეროვნების გააზრება და პოზიტიური
დამოკიდებულების გამოვლენა;

 

10. წრის შემაჯამებელი მუშაობა.

 

6.12

45წთ

 

მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ თავიანთ მოსაზრებას რა შესძინა საწრეო მუშაობამ და იმსჯელებენ მეორე სემესტრის საწრეო მუშაობის გეგმებზე.

 

გამოყენებული მასალები (პლაკატები)

მოსაწავლეებს  შეუძლიათ მიღებული
ინფორმაციის საფუძველზე კიდევ
ერთხელ გააანალიზონ ჩვენი ქვეყნის
ისტორიული წარსული,მდებარეობა
და კულტურული მემკვიდრეობის ის
ღირებულებები, რომელიც საწრეო
მუშაობის დროს შევისწავლეთ

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.