საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:
მოსწავლეები
შეისწავლიან
უსაფრთხოების
ქცევის
წესებს
.
უსაფრხოების
დაცვის
საშუალებებს.
როგორ
შეამცირონ
რისკები
საგანგებო
სიტუაციის
დროს
და
როგორ
არ
უნდა
ჩავარდნენ
პანიკაში,
მოსწავლეთათვის
თანამშრომლობის
პოზიტიური
მხარეების
ჩვენება
საერთო
მუშაობის
პროცესში,
თანამშრომლობის
წესების
შემუშავება
მოსწავლეებთან
ერთად,
მუშაობის
პროცესში
შესაძლო
კონფლიქტის
მართვის
წესების
გაცნობა
,
საგნის ერთ-ერთი პრიორიტეტული საკითხის , ცხოვრების ,,უსაფრთხოების
კულტურის“ ფორმირება,საგანგებო სიტუაციებისგან
დაცვა.
წრის
ფუნქციონირება
მნიშვნელოვანი და აქტუალურია,რადგან მოსწავლეები სახალისო აქტივობებით
და დამატებითი მასალის გამოყენებით,შეძლებენ უკეთ შეისწავლონ და
გაიაზრონ,რომ ისაფრთხოების თეორიაში უმნიშვნელოვანესია ცნება
საფრთხეზე.
თემა
|
ჩატარების დრო |
ხანგრძლივობა |
მიზანი |
რესურსი |
შედეგი |
1.რას ნიშნავს საფრთხე და გამომწვევი მიზეზებ ი.
|
8.10 |
45წთ |
მოსწავლეები შეისწავლიან უსაფრთხოების ქცევის წესებს,შეაფასებენ სიცოცხლისა და ჯანმრთელობისათვის საშიშ სიტუაციებს.
|
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია,ჩამოაყალიბოს ის უსაფრთხოების წესები,რომლის საშუალებითაც საფრთხეს აირიდებს თავიდან. |
2.როგორ დავიცვათ თავი გეოფიზიკური სახის საფრთხისგან.
|
15.10
|
45წთ |
უჩვეულო და სგანგებო ვითარებაში მოქმედება,საფრთხეებისაგან ინდივიდუალური და კოლექტიური დაცვის საშუალებების გამოყენება. |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს ადგილზე ორიენტირების საშუალებები უცნობ ადგილას უსაფრთხოდ მოძრაობისათვის. |
3. როგორ დავიცვათ თავი გეოლოგიური სახის საფრთხისგან. |
22.10 |
45წთ |
უჩვეულო და სგანგებო ვითარებაში მოქმედება,საფრთხეებისაგან ინდივიდუალური და კოლექტიური დაცვის საშუალებების გამოყენება. |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს ადგილზე ორიენტირების საშუალებები უცნობ ადგილას უსაფრთხოდ მოძრაობისათვის. |
4.ტექნოგენური სახის საგანგებო სიტუაციები. |
29.10 |
45წთ |
მოზარდების პირადი და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება და საზოგადოებაში თანაცხოვრების საჭირო უნარჩვებების განვითარება. |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ტექნოგენური საგანგებო სიტუაციების გამომწვევი მიზეზები. |
5. ეკოლოგიური სახის საგანგებო სიტუაციები |
5.11 |
45წთ |
ანალიტიკური აზროვნების,კვლევის და შეფასების , უსაფრთხო ცხოვრების წესების ცოდნისა და ჩვევების დამოუკიდებლად შეძენის უნარი |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია დაასახელოს კონკრეტული საგანგებო სიტუაციით გამოწვეული შესაძლო შედეგები,აჯგუფებს მიზეზებს შედეგების მიხედვით. |
6.პირველადი სამედიცინო დახმარება. |
12.11 |
45წთ |
სიცოცხლისა და ჯანმრთელობისთვის საშიში სიტუაციების შეფასება. |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია საფრთხის განსაზღვრა და შეფასება,გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება. |
7.საწრეო მუშაობის შეჯამება და ანალიზი. |
19.11 |
45წთ |
მოსწავლეებს განუვითარდეს ზოგადი საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები,მოხდეს მოტივაციის გაძლიერება, საშუალება ექნებათ შეაფასონ წრის მუშაობა და უკეთ გაერკვევიან რა უფლება მოვალეობები გააჩნიათ |
სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.
|
მოსწავლეს შეუძლია მიზნის დასახვა, პრობლემის გამოვლენა,ამა თუ იმ სიტუაციაში სწორი მოქმედება,პირადი უსაფრთხო მფგომარეობის ანალიზი, საწრეო მუშაობის შედეგების შეჯამება. |