საწრეო მუშაობა მეხუთე კლასის მოსწავლეებთან ქართულ ენასა და ლიტერატურაში (II სემესტრი)
ბავშვევბისა და მათი მშობლების თხოვნით 2 მარტიდან კვლავ ვაგრძელებთ საწრეო მუშაობას ქართულ ენასა და ლიტერატურაში. I სემესტრში შესწავლილი მართწერის საკითხების ცოდნას გამოვიყენებთ წერითი დავალების შესრულების დროს.

წრის ხელმძღვანელი: მზია არაბული

ქართული ენისა და ლიტერატურის საწრეო მუშაობის გეგმა (II სემესტრი)

 

N

 

თემა

ჩატ დრო

ხანგ-ძლივობა

 

 

მიზანი

 

რესურსი

 

 

შედეგი

 

1

მეტყველების ნაწილები. ფორმაცვალებადი და ფორმაუცვლელი სიტყვები.

 

 

 

 

3.X

 

 

1სთ.

 

 

 

 

მოსწავლემ შეძლოს წინადადებაში მეტყველების ნაწილების ამოცნობა, გაარჩიოს , როგორია ისინი ფორმის ცვალებადობის მიხედვით.

წიგნი(ქართული ენა-V კლ.შანიძე, კვაჭაძე), რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი.

მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების მიკუთვნება  მეტყველების ნაწილთა შესაბამის ჯგუფთან.

 

 

2

არსებითი სახელი. არსებითი სახელების ჯგუფები.

 

 

 

 

 

 

10.X

 

 

1სთ.

 

 

 

 

 

 

 

მოსწავლემ შეძლოს წინადადებაში არსებითი სახელების ამოცნობა, დაასადაწვრილებითხელოს ფგუფი, რომელსაც ეკუთვნის ესა თუ ის არსებითი სახელი.

ქართული ენის სახელ.მე-5 კლ.რვეული დაფა, ფორმატი.

მოსწავლეს შეუძლიაამოიცნოს დაგანმარტოს, რატომ ეკუთვნის ესა თუ ის არსებითი სახელი შესაბამის ჯგუფს.

 

 

 

3

არსებითი სახელის მართლწერა.

 

 

 

 

 

 

17.X

24.X

 

 

 

 

სთ.

მოსწავლემ შეძლოს წერის დროს არსებითი სახელების მართლწერის ნორმების დაცვა.

რვეული, დაფა, ცარცი, შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.

მოსწავლეს შეუძლია იპოვოს შეცდომები ტექსტში და გაასწოროს ისინი.

 

 

4

 

 

 

 

 

ზედსართავი სახელი. ზედსართავი სახელების ჯგუფები.

 

 

 

 

 

31.X

7.XI

 

 

 

სთ.

მოსწავლემ უნდა შეძლოს ტექსტში ამოცნობა და მიკუთვნება შესაბამის ჯგუფთან.

ლიტერატურის სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი, დაფა, ცარცი.

მოსწავლეს შეუძლია წაკითხულ ტექსტში იპოვოს ზედსართავი სახელები და განსაზღვროს, რომელ ჯგუფს მიეკუთვნება ისინი.

 

 

 

5

 

 

 

 

ზედსართავი სახელების ხარისხის ფორმები.არსებითისა და ზედსართავი სახელების ერთად ბრუნება. ზედსართავ სახელებთან დაკავშირებული ორთოგრაფიული, სინტაქსური და სტილისტური შეცდომები.

 

 

 

 

14.

XI

21.

XI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

სთ.

მოსწავლემ შეძლოს ზედსართავი სახელების ხარისხის ფორმების გარჩევა, სწორად შეუწყოს ბრუნების დროს მსაზღვრელ-საზღვრული ერთმანეთს. შეძლოს ტექსტში შეცდომების აღმოჩენა და სწორი ფორმით დაწერა.

დაფა, ცარცი, რვეული. კალამი,შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.

მოსწავლე სწორად აბრუნებს არსებითსა დაზედსართავ სახელებს, ამოიცნობს, რომელი ხარისხის ფორმას მიეკუთვნება, პოულობს და ასწორებს ორთოგრაფიულ, სინტაქსურ და სტილისტურ შეცდომებს.

 

 

 

6

 

 

 

 

რიცხვითი სახელი.რაოდენობითი, რიგობითი და წილობითი რიცხვითი სახელების მართლწერა.

28.

XI

5.XII

 

 

2სთ.

მოსწავლემ უნდა შეძლოს რიცხვითი სახელების პოვნა მოცემულ ტექსტში, წერის დროს გამოიყენოს მიღებული ცოდნა, იპოვოს და გაასწოროს შეცდომები.

დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი, შეცდომებით დაბეჭდილი ტექსტები.

მოსწავლეს შეუძლია რიცხვითი სახელების პოვნა ტექსტში, პოულობს და ასწორებს რიცხვითი სახელების მართლწერასთან დაკავშირებულ ორთოგრაფიულ და სინტაქსურ შეცდომებს.


საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.