„სახალისო ფიზიკა“
სსიპ ქ. თბილისის მე- 12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო ფიზიკის უფასო წრემ ,,სახალისო ფიზიკა" წრის ხელ-ლი ქეთო კაპანაძე.  წრეში გაერთიანებულია IXა კლასის მოსწავლეები. მუშაობა ჩატარდება ყოველ ხუთშაბათს.( 15.02.18 -  17.05.18) 14:10 სთ მუშაობის ხანგრძლიობა 1 სთ.

წრის მუშაობის პროფილი საბუნებისმეტყველო (ფიზიკა) და  მიზანი: მოსწავლეს შეუქმნას პოზიტიური განწყობა, აუმაღლოს მოტივაცია ფიზიკის სწავლისადმი. განუვითაროს კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება. მოსწავლემ მოახერხოს მიღებული ცოდნის ტრანსფერი ცხოვრებაში.

საწრეო მუშაობის სტრატეგია: საწრეო მუშაობის სტრატეგიად არჩეულია სახალისო ცდები, მოვლენებისა და ფაქტების განხილვა, საინტერესო ამოცანების გარჩევა.

საწრეო მუშაობის პროგრამა:

· საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა არის 1 სთ

· შეხვედრები გაიმართება კვირაში ერთხელ (დღე შეთანხმებული იქნება დარეგისტრირებულ მოსწავლეებთან)

· საწრეო მუშაობა იქნება ბავშვთა ინტერესებზე მორგებული

· მეცადინეობის შინაარსი:

მიზნის მისარწევად მეცადინეობაზე განვიხილავთ ნაირ-ნაირ თავსატეხ და მახვილგონიერ კითხვებს სახელმძღვანელოდან „სახალისო ფიზიკა“. გავარჩევთ პარადოქსებს და მოულოდნელ დაპირისპირებებს ფიზიკასთან, რაც ყოველდღიურ მოვლენებს ეხება.

ჩავატარებთ სახალისო ცდებს და ამით მოსწავლე მიეჩვევა ფიზიკური მეცნიერების შესაფერისად აზროვნებას, შექმნის ბავშვის მეხსიერებაში ფიზიკურ ცოდნათა მრავალ ასოციაციას, ცხოვრების სხვადასხვაგვარ მოვლენებთან.

პერიოდულად მშობლებისთვის გაიმართება ღია მეცადინეობები.

წრის მუშაობის დასასრულს მასწავლებელი შეაჯამებს წრის მუშაობას, შეაქებს და შაფასებს ბავშვებს, დაემშვიდობება და შეჰპირდება ბევრ საინტერესო აქტივობას სამომავლოდ.

სსიპ ქალაქ თბილისის #12 საჯარო

სკოლის ფიზიკის წრის ხელმძღვანელს,

ქეთო კაპანაძეს

ამავე სკოლის მოსწავლის

.......................................................................

მშობლის .....................................................

 

განცხადება

ქ/ნო ქეთო,

ჩემი შვილი, .............................................................., სწავლობს სსიპ ქალაქ თბილისის #12 საჯარო სკოლაში, სურვილი მაქვს გაწევრიანდეს ფიზიკის წრეში „სახალისო ფიზიკა“, რომელსაც თქვენ ხელმძღვანელობთ.

 

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ.

 

 

 

მშობელი

...............................................

თარიღი-

წრის ხანგრძლივობა და შეხვედრების განრიგი

#

 

შესასრულებელი საკითხები

შესრულების დრო

დრო

მიზანი

რესურსი

შედეგი

1

წრის გახსნა,სამოქმედო გეგმოს გაცნობა, ინფორმაციის გაცვლა

15.II.2018

1სთ

გავაცნო ბავშვებს სამოქმედო გეგმა, დავადგინო ინტერესები

გეგმა, დაფა, ცარცი

ინტერესისა და მოტივაციის ამაღლება

2

ა) სიმულაცია „ენერგია სვეტების პარკში“

საიტზე PHETcolorado.edu ბ)მუშაობა ამოცანებზე (თემა: ენერგიის მუდმივობის კანონი)

22.II.2018

1სთ

ა) სწავლისადმი განწყობის შექმნა ბ) ცოდნის გამოყენების, ანალიზის უნარების განვითარება

ა)კომპიუტერი, საიტი PHETcolorado.edu

ბ) გ.გედენიძის ამოცანათა კრებული

ა)თვალსაჩინო გახდება ენერგიებთან დაკავშირებული მოვლენები       ბ)მიღებული ცოდნის სკოლის გარეთ გამოყენება

3

მუშაობა ამოცანებზე (თემა: მუშაობა და სიმძლავრე, ენერგიები)

1.III.2018

1სთ

მიღებული ცოდნის კონკრეტულ საკითხებთან დაკავშირების უნარის, პრობლემის გადაჭრის უნარის განვითარება

ა) ქ.ტატიშვილის ამოცანათა კრებული      ბ)ე.ბასიაშვილის ამოცანათა კრებული

მიღებული ცოდნისა და უნარების ტრანსფერი ცხოვრებაში

4

სსახალისო  ცდების ჩვენება „სამი საინტერესო და უცნაური მოვლენა, რომლებიც ელემენტარული ფიზიკის კანონებით აიხსნება“

22.III.2018

1სთ

სწავლისადმი დადებითი განწყობისა და ინტერესის ამაღლება

კომპიუტერი, ინტერნეტი, ცდები Youtube-ზე

რეალური მოვლენის იმიტაცია კომპიუტერის საშუალებით

5

მუშაობა ამოცანებზე („ბუნების ძალები“)

29.III.2018

1სთ

დაკვირვების ანალიზის დასკვნის გამოტანის უნაარების განვითარება

გ.გედენიძის ამოცანათა კრებული; ე.ბასიაშვილის ამოცანათა კრებული

მიღებული ცოდნისა და უნარების გამოყენება ცხოვრებაში

6

პრაქტიკული სამუშაო - ზამბარის სიხისტის განსაზღვრა („ჰუკის კანონი“)

5.IV.2018

1სთ

დაკვირვების ანალიზის ინფორმაციის კლაფიკაციის და საკუთარი აზრის დასაბუთბის უნარის განვითარება

ზამბარიანი დინამომეტრი, სხვადასხვა მასის სხეულები, სახაზავი, ფურცელი და ფანქარი

მიღებული ცოდნისა და უნარების ტრანსფერი

7

ა)სიმულაცია „ფერთახედვის პრინციპი“

ბ)თვისობრივი ამოცანები

12.IV.2018

1სთ

სწავლისადმი დადებითი განწყობის შექმნა და ინტერესის ამაღლება

კომპიუტერი, საიტი PHETcolorado.edu

მოსწავლისათვის თვალსაჩინო გახდება ფიზიკური მოვლენები

8

მუშაობა ამოცანებზე (თემა: ოპტიკა)

19.IV.2018

1სთ

პრობლემის გადაჭრის უნარის განვითარება

ქ.ტატიშვილისა და ე.ბასიაშვილის ამოვანათა კრებულები

მიღებული ცოდნისა და უნარების ტრანსფერი

9

ოპტიკის შეჯამება „სლაიდ შოუს“ გამოყენებით

26.IV.2018

1სთ

ანალიზის, დამოუკიდებლად აზროვნების უნარის განვითარება

კომპიუტერი, Power point-ში სლაიდ შოუ

მოსწავლე არკევს რამდენად სწორად გაიგო მასალა

10

მუშაობა ამოცანებზე (თემა: ცნობილი ფაქტები)

3.V.2018

1სთ

დამოუკიდებლად აზროვნების, ინფორმაციის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება

მოძიებული ინფორმაცია ინტერნეტიდან, გ.გედენიძის ამოცანათა კრებული

მიღებული ცოდნისა და უნარების ტრანსფერი

11

წრის ბავშვების ჯგუფებად ჯგუფებად დაყოფა და ვიქტორინის მოწყობა

10.V.2018

1სთ

დადებითი განწყობის შექმნა, კომუნიკაციისა და ჯგუფური მუშაობის უნარების განვითარება

კომპიუტერი, სლაიდ შოუთი წარმოდგენილი კითხვარები

ინტერესის ამაღლება და მიღებული უნარების ტრანსფერი

12

მიზნობრივი ექსკურსია „ექსპერიმენტორიუმში“

17.V.2018

1სთ

სწავლისადმი დადბითი განწყობის შექმნა, ინტერესის ამაღლება

ტრანსპორტი, შესასვლელი ბილეთები

მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა ფიზიკურ მოვლენებს

 

 

 

 

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.