,,მოაზროვნე”

სსიპ ქ. თბილისის მე- 12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო მათემატიკის უფასო წრემ სახელწოდებით ,,მოაზროვნე”  წრის ხელ-ლი ეკატერინე ცუცქირიძე.  წრე აერთიანებს დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს, კერძოდ, I კლასელებს. მუშაობა ჩატარდება ყოველ სამშაბათს.( 6.02.18 -  17.04.18) 12:00 სთ მუშაობის ხანგრძლიობა 40 წთ.

საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნი: მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება, ცოდნის გაღრმავება ე. ს. გ -ის მოთხოვნების მიხედვით. წრის ფუნქციონირება მნიშვნელოვანია და აქტუალური ვინაიდან საგაკვეთილო პროცესში ვერ ხერხდება მასალის სიღრმისეული ათვისება.

 

მოსწავლეები სახალისო აქტივობებისა და სახალისო ამოცანების შესრულებით შეექმნებათ პოზტიური განწყობა. გამოუმუშავდებათ  ლოგიკური აზროვნების უნარ- ჩვევები. შეძლებენ 20-ის ფარგლებში მიმატება გამოკლებას სხვადასხვა ხერხით. გაეცნობიან ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, შექმნიან ფიგურების მოდელებს. ასევე  გამოვიყენებთ ბუკებს," სახალისო მათემატიკა"სავარჯიშოებს მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით.

წრის  მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა, შეხვედრების განრიგი და საჭირო რესურსები

 

N

თემა

ჩატარების დრო

ხანგრძლი  ვობა

მიზანი

რესურსი

შედეგი

1

რიცხვები 1-დან 10-მდე

6. 02

35 წთ

ერთმანეთს შეუსაბამონ რიცხვები, რიცხვითი სახელები და შესაბამისი რაოდენობები

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში  (გოშხეთელიანი, ჩხიკვაძე.) ჩხირები, ფანქრები

კითხულობს და წერს რიცხვებს. გამოსახავს მას.გროვას უსაბამებს შესაბამის რიცხვს

2

შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ 10-ის ფარგლებში

13 . 02

35 წთ

განივითარონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები. დაეუფლონ მიმატება გამოკლების ხერხებს

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში. (ი. რუხაძე, ტესტები ზ. მწყერაშვილი)

ახდენს შეკრება გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას. განსაზღვრავს რამდენით გაიზარდა ან შემცირდა

3

სახალისო ამოცანები

20. 02

35 წთ

განივითარონ მსჯელობის, დასაბუთების და გადაწყვეტილების მიღების უნარ- ჩვევები.

სახალისო შეკითხვები. ნ. შათირიშვილი

აანალიზებს ამოცანის ტექსტს, გამოყოფენ პირობას და კითხვას

4

რამდენით მეტი? რამდენით ნაკლები?

27. 02

35 წთ

შეადარაონ რიცხვები. გაეცნონ ცნებებს რამდენით მეტი, რამდენით ნაკლები.

სხადასხვა საგნები. ჩხირები , ფანქრები

ადარებს რაოდენობებს გროვებში, იყენებს ტერმინებს  =. განასხვავეს რამდენით მეტია, რამდენით ნაკლებია

5

გეომეტრიული ფიგურები

6 .03

35 წთ

გაეცნონ გეომეტრიულ ფიგურებს, ამოიცნონ ისინი. შეძლონ ფიგურის აღწერა

გეომეტრიული ფიგურები. ფანქრები  ფურცლები. ბუკი

ამოიცნობს და აღწერს გეომეტრიულ ფიგურებს, რამდენიმე ხერხით ქმნის ან გამოსახავს ფიგურების მოდელს

6

შევავსოთ ათამდე

20. 03

35 წთ

განიმტკიცონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები

დამატებითი სავარჯიშოები . ბარათები.

ასახელებს მითითებული რაოდენობის შესავსებად საჭირო რაოდენობას

7

რიცხვები 1-დან 20- მდე

27. 03

35წთ

განივითარონ რიცხვების დაწერის,  წაკითხვის გამოსახვის და შედარების უნარ-ჩვევები

სხვადასხვა საგნები . ბარათები.  პლაკატები

განმარტავს 11-დან 20-მდე რიცხვების სახელდებას ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვს ადარებს რიცხვებს

8

ვიანგარიშოთ 20 ის ფარგლებში

3.04

35 წთ

განივითარონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები

დამატებითი სავარჯიშოები გოშხეთელიანი. ჩხიკვაძე

ახდენს შეკრება გამოკლებას 20-ის ფარგლებში

9

ამოცანები

10.04

35 წთ

განივიათარონ  მსჯელობის დასაბუთების და გადაწყვეთილების მიღების უნარ- ჩვევები

დამატებითი სავარჯიშოები გოშხეთელიანი. ჩხიკვაძე

აანალისებენ ამოცანის ტექსტს. ახდენენ მოკლე პირობის ჩაწერას და ამოხსნას

10

10-ის გავლით შეკრება გამოკლება

17. 04

35 წთ

შეასრულონ 10-ის გავლით რიცხვებზე მოქმედებები

დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში ი.რუხაძე

ახდენენ შეკრება გამოკლების დემონსტრირებას ნაწილ- ნაწილ.

 

 

 

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.