სსიპ ქ. თბილისის მე- 12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო მათემატიკის უფასო წრემ სახელწოდებით ,,მოაზროვნე” წრის ხელ-ლი ეკატერინე ცუცქირიძე. წრე აერთიანებს დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს, კერძოდ, I კლასელებს. მუშაობა ჩატარდება ყოველ სამშაბათს.( 6.02.18 - 17.04.18) 12:00 სთ მუშაობის ხანგრძლიობა 40 წთ.
საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნი: მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება, ცოდნის გაღრმავება ე. ს. გ -ის მოთხოვნების მიხედვით. წრის ფუნქციონირება მნიშვნელოვანია და აქტუალური ვინაიდან საგაკვეთილო პროცესში ვერ ხერხდება მასალის სიღრმისეული ათვისება.
მოსწავლეები სახალისო აქტივობებისა და სახალისო
ამოცანების შესრულებით შეექმნებათ პოზტიური განწყობა.
გამოუმუშავდებათ ლოგიკური აზროვნების უნარ- ჩვევები. შეძლებენ
20-ის ფარგლებში მიმატება გამოკლებას სხვადასხვა ხერხით. გაეცნობიან
ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, შექმნიან ფიგურების მოდელებს.
ასევე გამოვიყენებთ ბუკებს," სახალისო მათემატიკა"სავარჯიშოებს
მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით.
წრის მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა, შეხვედრების განრიგი და საჭირო რესურსები
N |
თემა |
ჩატარების დრო |
ხანგრძლი ვობა |
მიზანი |
რესურსი |
შედეგი |
1 |
რიცხვები 1-დან 10-მდე |
6. 02 |
35 წთ |
ერთმანეთს შეუსაბამონ რიცხვები, რიცხვითი სახელები და შესაბამისი რაოდენობები |
დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში (გოშხეთელიანი, ჩხიკვაძე.) ჩხირები, ფანქრები |
კითხულობს და წერს რიცხვებს. გამოსახავს მას.გროვას უსაბამებს შესაბამის რიცხვს |
2 |
შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ 10-ის ფარგლებში |
13 . 02 |
35 წთ |
განივითარონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები. დაეუფლონ მიმატება გამოკლების ხერხებს |
დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში. (ი. რუხაძე, ტესტები ზ. მწყერაშვილი) |
ახდენს შეკრება გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას. განსაზღვრავს რამდენით გაიზარდა ან შემცირდა |
3 |
სახალისო ამოცანები |
20. 02 |
35 წთ |
განივითარონ მსჯელობის, დასაბუთების და გადაწყვეტილების მიღების უნარ- ჩვევები. |
სახალისო შეკითხვები. ნ. შათირიშვილი |
აანალიზებს ამოცანის ტექსტს, გამოყოფენ პირობას და კითხვას |
4 |
რამდენით მეტი? რამდენით ნაკლები? |
27. 02 |
35 წთ |
შეადარაონ რიცხვები. გაეცნონ ცნებებს რამდენით მეტი, რამდენით ნაკლები. |
სხადასხვა საგნები. ჩხირები , ფანქრები |
ადარებს რაოდენობებს გროვებში, იყენებს ტერმინებს =. განასხვავეს რამდენით მეტია, რამდენით ნაკლებია |
5 |
გეომეტრიული ფიგურები |
6 .03 |
35 წთ |
გაეცნონ გეომეტრიულ ფიგურებს, ამოიცნონ ისინი. შეძლონ ფიგურის აღწერა |
გეომეტრიული ფიგურები. ფანქრები ფურცლები. ბუკი |
ამოიცნობს და აღწერს გეომეტრიულ ფიგურებს, რამდენიმე ხერხით ქმნის ან გამოსახავს ფიგურების მოდელს |
6 |
შევავსოთ ათამდე |
20. 03 |
35 წთ |
განიმტკიცონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები |
დამატებითი სავარჯიშოები . ბარათები. |
ასახელებს მითითებული რაოდენობის შესავსებად საჭირო რაოდენობას |
7 |
რიცხვები 1-დან 20- მდე |
27. 03 |
35წთ |
განივითარონ რიცხვების დაწერის, წაკითხვის გამოსახვის და შედარების უნარ-ჩვევები |
სხვადასხვა საგნები . ბარათები. პლაკატები |
განმარტავს 11-დან 20-მდე რიცხვების სახელდებას ასახელებს წინა და მომდევნო რიცხვს ადარებს რიცხვებს |
8 |
ვიანგარიშოთ 20 ის ფარგლებში |
3.04 |
35 წთ |
განივითარონ გამოთვლითი უნარ- ჩვევები |
დამატებითი სავარჯიშოები გოშხეთელიანი. ჩხიკვაძე |
ახდენს შეკრება გამოკლებას 20-ის ფარგლებში |
9 |
ამოცანები |
10.04 |
35 წთ |
განივიათარონ მსჯელობის დასაბუთების და გადაწყვეთილების მიღების უნარ- ჩვევები |
დამატებითი სავარჯიშოები გოშხეთელიანი. ჩხიკვაძე |
აანალისებენ ამოცანის ტექსტს. ახდენენ მოკლე პირობის ჩაწერას და ამოხსნას |
10 |
10-ის გავლით შეკრება გამოკლება |
17. 04 |
35 წთ |
შეასრულონ 10-ის გავლით რიცხვებზე მოქმედებები |
დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში ი.რუხაძე |
ახდენენ შეკრება გამოკლების დემონსტრირებას ნაწილ- ნაწილ. |