,,აი ია”

სსიპ ქ. თბილისის მე-12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო ქართული ენისა და ლიტერატურის უფასო წრემ სახელწოდებით ,,აი ია”. წრის ხელ-ლი ეკატერინე ცუცქირიძე. წრე აერთიანებს დაწყებითი კლასების მოსწავლეებს, კერძოდ, I კლასელებს. მუშაობა ჩატარდება ყოველ პარასკევს( 2. 02. 18- 23. 04. 18) 12 სთ- დან  12. 40 სთ-მდე.

საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზანია: მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარ -ჩვევების
წარმოჩენა განვითარება
, ძირითადი სამეტყველო უნარების განვითარება (კითხვა , მოსმენა , საუბარი)  სახალისო აქტივობებით და დამატებითი მასალების გამოყენებით მოსწავლეები  შეძლებენ მცირე მოცულობის ტექსტების წაკითხვას აღქმას და გადმოცემას. გამოიმუშავებენ სწორი წერის  უნარ-ჩვევებს.
წრის ფუნქციონირება არის მნიშვნელოვანი და აქტუალური ვინაიდან საგაკვეთილო პროცესში ვერ ხერხდება მასალის სიღრმისეული ათვისება.

წრის მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა და შეხვედრების განრიგი

 

N

თემა

ჩატარების დრო

ხანგრძლი  ვობა

მიზანი

რესურსი

შედეგი

1

ი. გოგებაშვილის  „ მეფე და მხატვარი“

2. 02

35 წთ

სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევების გამომუშავება. ტექსტის ანალიზი

ი.გოგებაშვილის საგანძური. ბარათები. დაფა ცარცი

კითხულობენ მთლიანი სიტყვებით ( მარცვლებით) მცირე მოცულობის ტექსტს. პასუხობენ კითხვებს.

2

ლავრენტი ჭიჭინაძის „ ყველასი ყოფილა“

9 . 02

35 წთ

მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა გაგება. ტექსტის ინსცენირება.

იზა ხულელიძე საკითხავი მასალა.

ისმენენ და იგებენ მცირე ზომის ტექსტს და გამოხატავენ  თავის დამოკიდებულებას. მონაწილეობენ ტექსტის ინსცენირებაში.

3

არეული კომიქსები

16. 02

35 წთ

ტექსტის აწყობა და შინაარსის გაგება

 

ი. გოგებაშვილის მოთხრობა

(თავნება თაგვი)

სათანადოდ აღიქვამენ ტექსტს, აკავშირებენ

ილუსტრაციას ტექსტთან.

4

კარნახით წერა

23. 02

35 წთ

სწორი წერის ჩვევის დაუფლება

დამატებითი მასალა საანბანო  პერიოდისთვის მ. მაისურაძე. რვეული

სწორად წერს ანბანის ყველა ასოს იცავს პროპორციებს. ცდილობს დაწეროს სიტყვები ასოების გამორჩენის გარეშე.

5

ი გოგებაშვილის   მჩხავანა კატა“

2 .03

35 წთ

სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევების გამომუშავება. წაკითხულის ანალიზი, შეფასება

იაკობ გოგებაშვილის საგანძური.

კითხულობს მცირე ზომის ტექსტებს სათანადო ინტონაციით. ასწორებს დაშვებულ შეცდომებს. აფასებს წაკითხულს

6

ენობრივი მასალა

16. 03

35 წთ

ენობრივ მასალაზე დაკვირვება.       მარცვლებით სიტყვების შედგენა, სიტყვებით წინადადებების აწყობა.

ბარათები, დაფა ცარცი. რვეული სახელმძღვანელო ჩვენი ენა ქართული.

გამოიმუშავებენ ფონოლოგიურ უნარ ჩვევებს.

7

ი. გოგებაშვილის ბოროტისათვის სიკეთე

23. 03

35წთ

ტექსტის  კითხვა, შინაარსის გაგება. გაბმულ მეტყველებაზე  მუშაობა

საგანძური. დაფა ცარცი, ბარათები

შეძლებენ გადმოსცენ წაკითხულის შინაარსი  თანმიმდევრულად. მარათლმეტყველების  ელემენტარული წესების დაცვით

8

წაკითხული ტექსტის ილუსტრირება

30.03

35 წთ

კითხვისა და შემოქმედებითი უნარების განვითარება

ფერადი ფანქრები. თაბახის ფურცლები.

ქმნის ტექსტის ან რომელიმე ეპიზოდის ილუსტრაციას ასათაურებს მას.

9

საბავშვო ლექსები

13.04

35 წთ

პოეტური ტექსტის აღქმა.

საბავშვო ლექსების კრებული

კითხულობს ლექსს სათანადო ინტონაციით. გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ.

10

ზღაპრების სამყაროში

20. 04

35 წთ

ზღაპრების კითხვა ანალიზი

ქართული ხალხური ზღაპრები

ისმენს და აფასებს პერსონაჟებს.

 

 

 

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.