,,პითაგორა"

სსიპ ქ.თბილისის N12 სკოლაში ფუნქციონირებას იწყებს მათემატიკის უფასო  წრე ,,პითაგორა", რომელიც განკუთვნილია დაწყებითი პროფილის მე-4 კლასის მოსწავლეთათვის.

წრის ხელმძღვანელი ლალი ბირთველიშვილი.

(პერიოდი 02.02.----27.04.18.)

მეცადინეობები ჩატარდება ყოველ პარასკევს

13სთ.25წთ.---14სთ.10წთ. ხანგრძლივობა 45 წთ.

წ რ ი ს    მუშაობის პროფილი და  მ ი ზ ა ნ ი

ხელი შეუწყოს დაწყებითი კლასების პროფილის  მოსწავლეებში: 
ა) მათემატიკის ინტერესის გაზრდა.
ბ) ლოგიკური აზროვნების და
შემოქმედებითი უნარების განვითარებას,
გ)შეძენილი ცოდნის ტრანსფერს და პრაქტიკაში გა
მოყენებას.

წ რ ი ს   ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა

სხვადასხვა სახალისო დამატებითი აქტივობებისა და დამხმარე მასალების გამოყენება, (რაც ვერ ხერხდება გაკვეთილზე) განაპირობებს საწრეო მუშაობაში მოსწავლეთა ჩართულობას,აუმაღლებს მათემატიკის სწავლებისადმი ინტერესს,სწავლებას გახდის სახალისოს,რაც აამაღლებს მოტივაციას.
მოსწავლეები შეძლებენ თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას,გაიაზრებენ მათემატიკის როგორც საგნის მნიშვნელობას ყოველდღიურ ცხოვრებაში.

მათემატიკის წრის ,,პითაგორა"  მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა და შეხვედრების განრიგი

2017 -2018 სასწავლო წელი II სემესტრი IV კლასი

წრის ხელმძღვანელი ლალი ბირთველიშვილი

N

თემა

ჩატარების დრო

ხანგრძლი ვობა

მიზანი

რესურსი

შედეგი

1

სახალისო მათემატიკა.

ამოცანების ამოხსნა.

02.02.18.

45 წთ.

ლოგიკური აზროვნების

განვითარება.

დაფა,ცარცი,

კალამი,რვე-

ული,სახალისო

ამოცანების

კრებული.

4.7. მოსწავლემ

შეძლოს ალგებ-

რული გამოსახუ-

ლების შედგენა და გამოყენება.

2

ამოცანების ამოხსნა სხვადას-

ხვა მოქმედებების გამოყენე-

ბით მოკლე ჩანაწერის მიხედ-

ვით.

09.02.18.

 

16.02.18.

45 წთ.

 

45 წთ.

მოსწავლემ შეძლოს ამოცანის გააზრება,მოკ-

ლე ჩანაწერის გაკეთება

და ამოხსნა.

დაფა,ცარცი,

კალამი,რვეუ-

ლი,წიგნი.

 

4.7.

3

გამოსახულებების ამოხსნა

მოქმედებათა თანმიმდევრო-

ბის დაცვით.

23.02.18.

 

02.03.18.

45 წთ.

 

45 წთ.

მოსწავლემ შეძლოს მოქ-

მედებათა ნიშნების თან-

მიმდევრულად გამოყე-

ნება.

კალამი,რვეუ-

ლი,ტესტური

დავალებების

რვეული.

4.2. მოსწავლემ შეძლოს ნატურა-

ლურ რიცხვებზე

სხვადასხვა ხერ-

ხით მოქმედებე-

ბის შესრულება

და მოქმედებათა

შედეგის შეფასება

4

გეომეტრიული ფიგურები და

პერიმეტრის გამოთვლა.

23.03.18.

45 წთ.

აღწერონ გეომეტრიული ფიგურები და მოახდი-

ნონ კლასიფიკაცია.შეძ-

ლონ პერიმეტრის პოვნა.

წიგნი,კალამი,

რვეული,ფან-

ქარი,სახაზავი,

დაფა,ცარცი.

4.8. მოსწავლემ შეძლოს გეომეტ-

რიული ფიგურე-

ბის აღწერა და კლასიფიკაცია.

5

რიცხვები და მოქმედებები.

30.03.18.

13.04.18.

45 წთ.

სხვადასხვა ხერხით შე-

ასრულონ ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედებები.

ტესტური სა-

ვარჯიშოების

რვეული და

ლამი.

4.2. მოსწავლემ

შეძლოს ნატურა-

ლურ რიცხვებზე

სხვადასხვა ხერ-

ხით მოქმედებე-

ბის შესრულება.

6

მონაცემთა ანალიზი,ალბათო-

ბა და სტატისტიკა.

20.04.18.

27.04.18.

45 წთ.

45 წთ.

შეადგინონ პიქტოგრა-

მები,დიაგრამები და

ცხრილები.

წიგნი,რვეული,

კალამი,დაფა,ცარცი

და ფერადი ფანქრები.

4.12.

4.13. მოსწავლემ

შეძლოს რაოდე-

ნობრივი და თვი-

სობრივი მონაცე-მების შეგროვება

და მოწესრიგება.


საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.