სსიპ ქ.თბილისის N12 საჯარო სკოლაში ფუნქციონირებას იწყებს ქართული ენისა და ლიტერატურის უფასო წრე ,,დედაენა”, რომელიც განკუთვნილია დაწყებითი კლასების პროფილის მე-4 კლსის მოსწავლეთათვის
წრის ხელმძღვანელი ლალი ბირთველიშვილი
(პერიოდი 02.02.-----27.04.18.)
მეცადინეობები ჩატარდება ყოველ პარასკევს.
14სთ.15.წთ.----15სთ.00წთ. ხანგრძლივობა 45 წთ.
წ რ ი ს მუშაობის პროფილი და მ ი ზ ა ნ ი
ხელი შეუწყოს დაწყებითი კლასების პროფილის
მოსწავლეებში:
ა)ქართული ენისა და ლიტერატურისადმი ინტერესის გაზრდას.
ბ)შემოქმედებითი უნარებისა და აზროვნების განვითარებას.
გ)ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.
დ)შეძენილი ცოდნის ტრანსფერს პრაქტიკაში.
წ რ ი ს ფუნქციონიორების მნიშვნელობა და აქტუალურობა
სხვადასხვა დამხმარე მასალების და დამატებითი სახალისო აქტივობების გამოყენება (რაც ვერ ხერხდება გაკვეთილზე) განაპირობებს მოსწავლეთა ჩართულობას საწრეო მუშაობაში,სწავლება გახდება სახალისო და უფრო
მეტად საინტერესო,აუმაღლდებათ მოტივაცია.
მოსწავლეები შეძლებენ თეორიული ცოდნის ტრანსფერს პაქტიკაში.
ართული ენისა და ლიტერატურის წრის ,,დედა ენა" მუშაობის პროგრამა, ხანგრძლივობა და შეხვედრების განრიგი.
2017 -2018 სასწავლო წელი II სემესტრი IV კლასი
წრის ხელმძღვანელი ლალი ბირთველიშვილი
N |
თემა |
ჩატარების დრო |
ხანგრძლი ვობა |
მიზანი |
რესურსი |
შედეგი |
1 |
ტექსტის წაკითხვა და დაყოფა მონაკვეთებად. გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა. |
02.02.18.
09.02.18. |
45 წთ
45 წთ. |
ტექსტის წაკითხვა.სათა- ნადო დასკვნების გაკეთე ბა და დასაბუთება.ტექ- სტის ანალიზი. კითხვისა და წერის მარტივი სტრატეგიების დაუფლე- ბა.ტექსტის მონაკვეთე- ბად დაყოფა და დასათა-ურება. |
წიგნი რვეული კალამი დაფა ცარცი |
4.1. მოსწავლე შეძ-ლებს ადეკვატუ- რად აღიქვას სხვა-დასხვა სახის ტექ-სტი და გადმოს- ცეს მისი შინაარსი |
2 |
წაკითხული ტექსტის მოკლე შინაარსის დაწერა. |
16.02.18. |
45 წთ. |
კითხვისა და წერის მარ- ტივი სტრატეგიების და-უფლება.ლექსიკური მა-რაგის გამდიდრება. |
წიგნი კალამი რვეული |
4.12. მოსწავლე შეძლებს შესწავ- ლილი ტექსტის შინაარსის დაწე- რას.გამოავლენს თვითგამოხატვის სურვილს. |
3 |
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება არსებითი სახე- ლის ბრუნებასა და ზმნის უღ-ლებაზე,წინადადებაში სწორი ფორმით გამოყენებაზე. |
23.02.18.
02.03.18. |
45 წთ.
45 წთ. |
ზმნის პირის ნიშნების და არს.სახელის ბრუნ- ვის ნიშნების სწორად გამოყენება წინადადე- ბაში. |
გრამატიკული სავარჯიშოების წიგნი,კალამი, რვეული. |
მოსწავლემ შეძ- ლოს გრამატიკუ-ლად სწორი ფორ-მების გამოყენება წინადადების აგე-ბისას.
|
4 |
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.წინადადებების გარჩევა. |
23.03.18.
30.03.18. |
45 წთ.
45 წთ. |
მოძებნონ წინადადების წევრები, განასხვაონ და განმარტონ წესები. |
წიგნი,რვეული, კალამი,სახელ- მძღვანელო. |
4.4. მოსწავლემ შეძლოს შესაბამი- სი ენობრივ-გრა- მატიკული საშუ-ალებების გამოყე- ნება კონკრეტულ სამეტყველო სი- ტუაციაში. |
5 |
წაკითხული ტექსტის გააზრე- ბა და ანალიზი. ტესტური სა- ვარჯიშოს შესრულება. |
13.04.18. |
45 წთ. |
კრიტიკული აზროვნე- ბის განვითარება.მხატ-ვრული ტექსტის კით-ხვა და ანალიზი. |
ტესტური სავარჯიშოების რვეული,კალა-მი. |
4.2 მოსწავლემ შეძლოს გამოხა-ტოს საკუთარი დამოკიდებულე- ბა მხატვრული ნაწარმოების მი- მართ. |
6 |
ანდაზის მიხედვით მოთხრო- ბის შედგენა. |
20.04.18. |
45 წთ. |
შემოქმედებითი აზროვ-ნების განვითარება,ლექ-სიკური მარაგის გამდიდრება. |
ბარათი ანდშენახვა და
დახურვა ა- ზით,რვეული, კალამი. |
4.11. მოსწავლემ შეძლოს სხვადას-ხვა სახის მცირე ზომის ტექსტის შეთხზვა. |
7 |
წაიკითხონ წინადადებები და დაალაგონ თანმიმდევრულად, შეადგინონ მოთხრობა და გად- მოსცენ მისი შინაარსი. |
27.04.18. |
45 წთ. |
ლოგიკური აზროვნების განვითარება,დისკუსი- ის ხელოვნების დაუფ- ლება. |
ბარათები წინადადებე- ბით,რვეული, კალამი. |
4.1. მოსწავლემ შეძლოს აღიქვას სხვადასხვა სახის ტექსტი და გად- მოსცეს შინაარსი. |