სიახლეები
06.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N10
თემა: წრის შემაჯამებელი მუშაობა
მიზანი:  
მოსწავლეები გამოთქვავენ თავიანთ მოსაზრებას, რა შესძინათ საწრეო მუშაობამ და იმსჯელებენ მეორე სემესტრის საწრეო მუშაობის გეგმებზე
წრის ხელმძღვანელი: ქეთევან ჭალიძე
06.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N11
თემა: წერითი უნარ-ჩვევების დახვეწა. მარტივი კონსტრუქციების გამოყენება საკუთარ წინადადებებში.
მიზანი:  
სათანადო მასალის გამოყენებით დაწერონ მოკლე ამონარიდები სხვადასხვა უცხოური სამეცნიერო საიტიდან ამ თემის შესახებ
წრის ხელმძღვანელი: ლია ჩიხრაძე
02.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N9
თემა: მემკვიდრული ნიშნების გადაცემა ადამიანში.
მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს მემკვიდრეობითობისა და ცვალებადების განსაზღვრა. ჩამოაყალიბოს ცვალებადობის კანონი.

წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
04.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N10
თემა:  ვიზიტი პოლიკლინიკა ,,მედიუმში".
მიზანი: მოსწავლეებმა თავისი თვალით ნახონ როგორ ამზადებენ სისხლის ანალიზს, მიკროსკოპში შეძლონ ერითროციტებიოს, ლეიკოციტების და თრომბოციტების განსხვავება.
წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
04.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N6
თემა: ზმნის პირი და რიცხვი
მიზანი: 
პირისა და რიცხვის მიხედვით ზმნის ფორმა  ცვალებაზე დაკვირვება (პრაქტიკულად).
წრის ხელმძღანელი: ქეთინო ჩიბაშვილი
04.12.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N12
თემა: კოლხეთი და კოლხები ბერძნულ მითოლოგიასა და ისტორიაში
მიზანი
წრის წევრებმა მოიძიონ მასალა კოლხეთის და საერთოდ სამხრეთ კავკასიის დიდი ისტორიის შესახებ უცხოურ და პირველ რიგში ბერძნულ წყაროებში.
წრის ხელმძღვანელი: ლია ჩიხრაძე
29.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N5
თემა:.დარტყმის ფაზა,ჩოგნის მოქნევა,ბურთთან ურთიერთშეხების წერტილი
მიზანიტექნიკის გაუმჯობესება
წრის ხელმძღვანელი: თამაზი ფსუტური
18.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N5
თემა:ჩაწოდების სწავლება და გადაადგილება
მიზანი:ფიზიკური მომზადება
წრის ხელმძღვანელი: თამაზი ფსუტური

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.