სიახლეები
4.10.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N1
თემაშეხვედრა    წრის წევრებთან;    სამუშაო თემატიკის  გაცნობა
მიზანი: 
სამუშაო  ფორ მატის გაცნობა. კეთილგანწყობილი ურთიერ თობის დამყა -რება.
წრის ხელმძღვანელი:  ნინო რუსიშვილი
15. 11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N7
თემა: საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკის ჩამოყალიბება
მიზანი: 
თემების მომზადება საქართველოს დემოკრატიული რესპუბლიკის შესახებ,დისკუსიის გამართვა მოსწავლეებში..
წრის ხელმძღვანელი: თამარ მეშველიანი
8. 11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N6
თემა: მუშაობა ქართულ ვიკიპედიაში
მიზანი: 
ვიკიპედიის ადმინისტრაციასთან თაანამშრომლობით, დარეგისტრირება, ტექსტის აკრეფის ცოდნის გაზიარება და შემოთავაზებული ტექსტების აკრეფა ვიკიპედიაში
წრის ხელმძღვანელი: თამარ მეშველიანი
20.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N8
თემა: გულის აგებულება და მუშაობა.. 
მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს გულის აგებულებისა და მუშაობის თავისებურებებია განსაზღვრა და შეძლოს გულის ძირითადი ფუნქციის დახასიათება.
.
წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
17.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N7
თემა:  სქესის განსაზღვრის ქრომოსომული მექანიზმები.
მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ სქესის დადგენა.

წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
13.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N7
თემა:  სისხლის შემადგენლობა და ფუნქციები.
მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს სისხლის შედგენიმობის დასახელება და თითოეული ფუნქციის დახასიათება.

წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
9.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N6
თემა:  გენეტიკური ამოცანების ამოხსნა დიჰიბრიდულ შეჯვარებაზე.
მიზანი: მოსწავლეებმა უკეთ შეძლონ გენეტიკური ამოცანების ამოხსნა დიჰიბრიდულ შეჯვარებაზე დამოუკიდებლად.

წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე
6.11.2019 წელი
სამუშაო შეხვედრა N6
თემა: საჭმლის მონელება წვრილ და მსხვილ ნაწლავში.
მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს განასხვავოს კუჭისა და თორმეტგოჯა ნაწლავის ფუნქზიები. შეძლოს მათი კავშირის დადგენა.

წრის ხელმძღვანელი: თინათინ ბრეგვაძე

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.