„ტვინიკოსები“.

             სსიპ ქ.თბილისის მე–12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო მათემატიკის უფასო წრემ–„ტვინიკოსები“.  წრეში გაერთიანებულები არიან მეორე კლასის მოსწავლეები.მუშაობა ჩატარდება ყოველ მეორე პარასკევს (20.09.19–27.12.19). მუშაობის ხანგრძლივობა 40 წუთი.

საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:

1.       მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება;

2.       ცოდნის გაღრმავება ე.ს.გ–ის მოთხოვნების მიხედვით.

         წრის ფუნქციონირება მნიშვნელოვანია და აქტუალური,ვინაიდან საგაკვეთილო პროცესში ვერ ხერხდება მასალის სიღრმისეული ათვისება.

      მოსწავლეებს სახალისო აქტივობებისა და ამოცანების შესრულებით შეექმნებათ პოზიტიური განწყობა.გამოუმუშავდებათ ლოგიკური აზროვნების უნარ–ჩვევები.შეძლებენ 100–ის ფარგლებში შეკრებას სხვადასხვა ხერხით.განიმტკიცებენ ცოდნას გეომეტრიული ფიგურების შესახებ,შექმნიან ფიგურების მოდელებს.ასევე გამოვიყენებთ ბუკებს,სახალისო მატემატიკურ სავარჯიშოებსა და ამოცანებს მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით.

N

თემა

ჩატ.დრო

ხანგრძ.

მიზანი

რესურსი

    შედეგი

1

ასეული და ერთეული

20.09

40 წთ

მოსწავლემ გაიხსენოს 1–დან 20–მდე რიცხვების ჩაწერა და წარმოება ათობითი პოზიციური სისტემის გამოყენებით და სხვადასხვა ხერხით (სქემით,რიცხვითი ღერის გამოყენებით,ცხრილით და სხვ.).შეძლოს ათეულებისა და ერთეულების თანრიგში მდგარი ციფრების მნიშვნელობების დადგენა,ამ რიცხვების შედარება,ზრდისა და კლების მიხედვით მათი დალაგება,ბიჯებით თვლა. საგანთა რაოდენობის დადგენა და შედარება.

მოსწ–ის წიგნი და რვეული,კალამი,დაფა,

ცარცი(მარკერი),მაგნიტური დაფა და მაგნიტები,სათვლელი საგნები, „კი“(მწვანე)და „არა“ (წითელი) ბარათები.დამატებითი სავარჯიშოები მათემატიკაში (ნ.ბაციკაძე,მ.თევდორაშვლი).

მოსწავლე წერს და კითხულობს რიცხვებს 1–დან 20–მდე.   შეუძლია მათი სხვადასხვა ხერხით წარმოდენა,ზრდის და კლების მიხედვით დალაგება,შედარება.

2

შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ   20–ის ფარგლებში

 

4.10

 

40 წთ

მოსწავლემ გაიხსენოს 1–დან 20–მდე რიცხვების შეკრება–გამოკლების მოქმედებები,ასევე ურთიერთშებრუნებულობის თვისება.გამოიყენოს ეს ცოდნა ამოცანების ამოხსნისას.

 

წიგნი,რვეული,ცარცი,

დაფა,მაგნიტური დაფა. „ამოცანები საზრიანობაზე“–ნ.ბაციკაძე,ზ.მწყერა––შვილი.დამატებითი სავარჯიშოები.

 

მოსწავლე ასრულებს შეკრება–გამოკლებას  20–ის ფარგალში.იყე–

ნებს მიღებულ ცოდნას ამოცანების

ამოხსნისას.

 

3

სახალისო ამოცანები

 

18.10

 

40 წთ

განივითარონ მსჯელობის,

დასაბუთებისა და გადაწ–––ყვეტილების მიღების უნარ–ჩვევები.

 

სახალისო შეკითხვები

ი.რუხაძე „დამატები–თი სავარჯიშოები მა–თემატიკაში.

 

აანალიზებს

ამოცანის ტექსტს,გამო––ყოფს პირობას და კითხვას.

 

4

შეკრება 10–ის გავლით

 

1.11

 

40 წთ

მოსწავლემ გაიხსენოს 1–დან 20–მდე რიცხვების შეკრება10–ის გავლით,ასევე ისწავლოს 9–ის მიმატების მარტივი ხერხი.

 

წიგნი,რვეული,მაგნიტური დაფა,ცარცი

(მარკერი).

 

მოსწავლე ასრულებს რიცხვების შეკრებას 20–ის ფარგალში ათე–ულის გავლით.

ასრულებს 9–ის მიმატების მარ–ტივ ხერხს.

 

5

გეომეტრი–ული ფიგურები

 

15.11

 

40 წთ

გაიხსენონ გეომეტრიული

ფიგურების სახელწოდებები და აღწერონ ისინი.

 

გეომეტრიული ფიგუ–რები,ფანქრები,ფურც–ლები,სახაზავი,ბუკი.

 

მოსწავლე ამოიცნობს,ასა–ხელებს გეომეტ

რიულ ფიგურებს.რამ–დენიმე ხერხით

ქმნის ან გამო––სახავს ფიგურების მო–დელს.

 

6

რიცხვები

1–დან 100–მდე

 

29.11

 

40 წთ

მოსწავლემ გაიხსენოს რიცხვიდან ათეულის გამოყოფა და ეს ცოდნა განავიაროს და განავრცოს 1–დან 100–მდე რიცხვებზე.

 

 

პლაკატები,ბარატები,კალმისტარი,რვეული,დაფა,ცარცი.

 

მოსწავლე ასახელებს მრგვალ რიცხვებს 100–ის ფარგალში.აკე–თებს დასახე–

ლებული რიც–

ხვის ციფრულ

ჩანაწერს, გამოყოფს ათე–ულებსა და

უცეულებს.

 

7

ათეულების შეკრება

13.12

40 წთ

მოსწავლემ სხვადასხვა საგ–

ნების ან მათი გამოსახულე–ბის მეშვეობით შეასრულოს

შეკრების ოპერაცია,დაასა–

ბუთოს ან დაადგინოს

მოქმედების შედეგი.ზეპი–რად ანგარიშისას გამოიყე–

ნოს ბიჯით თვლა,ან სხვა

ხერხი,მოახდინოს მოქმე–

დებათა ურთიერთშებრუ–

ნებულობის დემონსტრი–

რება.

 

წიგნი,რვეული,დაფა,ცარცი,მაგნიტური დაფა,მაგნიტები,სათვლელი საგნები,მწვანე

და წითელი ბარათები

   დამატებით სავარ–

ჯიშოები ი.კეკელი–

შვილი „მოიფიქრე,

გამოიცან“.

 

მოსწავლე ასრულებს 1–დან 100–მდე

მრგვალი რიცხვების შეკ–

რებას.მოსწავ–

ლეს გააზრებუ–ლი აქვს,რომ

მრგვალი რიც–

ხვების შეკრები–სას უნდა შეიკ–

რიბოს ათეუ–

ლების თანრიგ–ში მდგომი ციფ–რებით ჩაწერი–

ლი რიცხვები.

შეუძლია სხვადასხვა საგ–ნების ან მათი

გამოსახულებე–ბის მეშვეობით

შეასრულოს შე–კრების ოპერა–

ცია.გამოიყენოს

ეს ცოდნა ამო–

ცანების ამოხს–

ნისას.

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.