საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:
წრის
მიზანია მოსწავლეებში საქართველოს კუთხეების შესახებ
ინტერესის
გაღვივება
და კვლევითი უნარების განვითარება.
მოსწავლეები იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული ცოდნის გაღრმავება- გამტკიცებაზე.მრავალფეროვანი თვალსაჩინოება ,კვლევა-ძიებისათვის განკუთვნილი სავარჯოშოები , საკუთარი დაკვირვების შედეგად მიღებული შთაბეჭდილებები დადებით სასწავლო მოტივაციას შეუქმნის მოსწავლეებს ,რაც კიდევ უფრო საინტერესოს და სახალისოს გახდის ჩვენი საქართველოს გაკვეთილებს , დაემარება მოსწავლეებს დაეუფლონ ძირითად შემეცნებით უნარებს.
წრის
ფუნქციონირება მნიშვნელოვანი და აქტუალურია,რადგან მოსწავლეები
სახალისო აქტივობებით და დამატებითი მასალის გამოყენებით,შეძლებენ
უკეთ შეისწავლონ ჩვენი ქვეყნის ისტორია,მდებარეობა, ბუნებრივი
პირობები
და
ღირსშესანიშნაობები.
თემა
|
ჩატარების დროს
|
ხანგრძლივობა |
მიზანი |
რესურსი |
შედეგი |
1. შეხვედრა წრის წევრებთან; სამუშაო თემატიკის გაცნობა
|
4.10 |
45წთ
|
სამუშაო ფორ მატის გაცნობა.
|
სახელმძღვანელო
|
კომუნიკაციის
დამყარება მოსწავლეებს
|
2. რას მოგვითხრობს არქეოლოგიური მასალა.
|
11.10
|
1 სთ
|
ექსკურსია საქართველოს ეროვნულ მუზეუმში
|
|
.მოსწავლეები გაეცნობიან
|
3. მწვანე გაკვეთილი
|
18.10
|
1სთ
|
მოსწავლეებს
გაუღვივოს ცნობისმოყვარეობა |
|
მოსწავლეები გაეცნობიან თბილისის
|
4. საქართველოს ღირსშესანიშნაობები
|
25.10
|
45წთ
|
მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს მნიშვნელოვანი კურტურული ძეგლების შესახებ.
|
სახელმძღვანელო,
|
მოსწავლემ უნდა
შეძლოს ირსტორიულ კურტურული მემკვიდრეობის
|
5.გურია და მისი ისტორიულ,გეოგრაფიული დახასიათება,ტრადიციები.
|
1.11
|
45წთ
|
მოსწავლე
გაეცნოს
გურიის
ტრადიციებს
და
მის
ტრადიციების
და
წეს-ჩვეულებების
დაკავშირება |
სახელმძღვანელო,რუკა, პლაკატები, მარკერები
|
მოსწავლემ
უნდა
შეძლოს
რუკის
|
6.როგორ ხვდებიან ახალ წელს სხვადასხვა კუთხეში
|
8.11
|
45წთ
|
მოსწავლეები გაეცნობიან სხვადასხვა კუთხის
|
კომპიუტერი,
|
მოსწავლემ
უნდა
შეძლოს |
7.სამცხე-ჯავახეთის კულტურული მემკვიდრეობა და მოსახლეობის მრავალფეროვნება.
|
15.11
|
45წთ
|
მოსწავლეებმა უნდა მოიძიონ ინფორმაცია საქართველოს მნიშვნელოვანი კულტურული ძეგლების შესახებ
|
კომპიუტერი
|
საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და
|
8.ღვინის კულტურა კახეთში
|
22.11
|
45წთ
|
მოსწავლე გაეცნოს კახეთის ტრადიციებს და |
სახელმძღვანელო,ცარცი, დაფა,რუკა |
საქართველოს მხარეების ბუნებრივი და
|
9.საქართველო,როგორც მრავალერეთნიკური ქვეყანა
|
29.11
|
45წთ
|
მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს ისტორიულ წარსულს,სადაც არაერთი მაგალითია იმისა,რომ საქართველო უძველესი დროიდან იყო და არის ტოლერანტული.
|
სახელმძღვანელო.
|
საქართველოს
ეთნიკური,
კულტურულრელიგიური
მრავალფეროვნების
გააზრება
და
პოზიტიური
|
10. წრის შემაჯამებელი მუშაობა.
|
6.12 |
45წთ
|
მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ თავიანთ მოსაზრებას რა შესძინა საწრეო მუშაობამ და იმსჯელებენ მეორე სემესტრის საწრეო მუშაობის გეგმებზე.
|
გამოყენებული მასალები (პლაკატები) |
მოსაწავლეებს შეუძლიათ მიღებული |