,,როგორ დავიცვათ თავი საფრთხეებისგან”
სსიპ ქ. თბილისის მე-12 საჯარო სკოლაში მუშაობა დაიწყო ,,სამოქალაქო თვდაცვისა უსაფრთხოების „ უფასო წრემ ,,როგორ დავიცვათ   თავი საფრთხეებისგან” წრეში გაერთანებულნი არიან VIII კლასის მოსწავლეები , მუშაობა ჩატარდება ყოველ ორშაბათს , (07.10.2019 – 25.11.2019) 14:00 სთ. მუშაობის ხანგრლივობა 45 წთ. 
წრის ხელმძღვანელი-ისტორიის პედაგოგი ნინო რუსიშვილი.

საწრეო მუშაობის პროფილი და მიზნები:                                                                                                                                                                                                               
მოსწავლეები შეისწავლიან უსაფრთხოების ქცევის წესებს . უსაფრხოების დაცვის საშუალებებს.                                                                                                                                       
როგორ შეამცირონ რისკები  საგანგებო სიტუაციის დროს
და როგორ არ უნდა ჩავარდნენ პანიკაში, 
ოსწავლეთათვის თანამშრომლობის პოზიტიური მხარეების ჩვენება საერთო მუშაობის პროცესში,  თანამშრომლობის წესების შემუშავება მოსწავლეებთან ერთად მუშაობის პროცესში საძლო კონფლიტის მართვის წესების გაცნობა , საგნის ერთ-ერთი პრიორიტეტული საკითხის , ცხოვრების ,,უსაფრთხოების კულტურის“ ფორმირება,საგანგებო სიტუაციებისგან დაცვა.
წრის ფუნქციონირება მნიშვნელოვანი და აქტუალურია,რადგან მოსწავლეები სახალისო აქტივობებით და დამატებითი მასალის გამოყენებით,შეძლებენ უკეთ შეისწავლონ და გაიაზრონ,რომ ისაფრთხოების თეორიაში უმნიშვნელოვანესია ცნება საფრთხეზე.

  თემა

 

 

 

ჩატარების დრო

 ხანგრძლივობა

      მიზანი

  რესურსი

     შედეგი

1.რას ნიშნავს საფრთხე და  გამომწვევი მიზეზებ  ი.

 

8.10

45წთ

მოსწავლეები შეისწავლიან უსაფრთხოების ქცევის წესებს,შეაფასებენ სიცოცხლისა და ჯანმრთელობისათვის საშიშ სიტუაციებს.

 

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია,ჩამოაყალიბოს ის უსაფრთხოების წესები,რომლის საშუალებითაც საფრთხეს აირიდებს თავიდან.

2.როგორ დავიცვათ თავი გეოფიზიკური სახის საფრთხისგან.

 

15.10

 

45წთ

უჩვეულო და სგანგებო ვითარებაში მოქმედება,საფრთხეებისაგან ინდივიდუალური და კოლექტიური დაცვის საშუალებების გამოყენება.

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს ადგილზე ორიენტირების საშუალებები უცნობ ადგილას უსაფრთხოდ მოძრაობისათვის.

3. როგორ დავიცვათ თავი გეოლოგიური სახის საფრთხისგან.

22.10

45წთ

უჩვეულო და სგანგებო ვითარებაში მოქმედება,საფრთხეებისაგან ინდივიდუალური და კოლექტიური დაცვის საშუალებების გამოყენება.

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს ადგილზე ორიენტირების საშუალებები უცნობ ადგილას უსაფრთხოდ მოძრაობისათვის.

4.ტექნოგენური სახის საგანგებო სიტუაციები.

29.10

45წთ

მოზარდების პირადი და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობის გრძნობის განვითარება და საზოგადოებაში თანაცხოვრების საჭირო უნარჩვებების განვითარება.

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ტექნოგენური საგანგებო სიტუაციების გამომწვევი მიზეზები.

5. ეკოლოგიური სახის საგანგებო სიტუაციები

5.11

45წთ

ანალიტიკური აზროვნების,კვლევის და შეფასების , უსაფრთხო ცხოვრების წესების ცოდნისა და ჩვევების დამოუკიდებლად შეძენის უნარი

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია დაასახელოს კონკრეტული საგანგებო სიტუაციით გამოწვეული შესაძლო შედეგები,აჯგუფებს მიზეზებს შედეგების მიხედვით.

6.პირველადი სამედიცინო დახმარება.

12.11

45წთ

სიცოცხლისა და ჯანმრთელობისთვის  საშიში სიტუაციების შეფასება.

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია საფრთხის განსაზღვრა და შეფასება,გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღება.

7.საწრეო მუშაობის შეჯამება და ანალიზი. 

19.11

45წთ

მოსწავლეებს განუვითარდეს ზოგადი საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები,მოხდეს მოტივაციის  გაძლიერება, საშუალება ექნებათ შეაფასონ წრის მუშაობა და უკეთ გაერკვევიან რა უფლება მოვალეობები გააჩნიათ

სახელმძღვანელო,ცარცი,დაფა.

 

მოსწავლეს შეუძლია მიზნის დასახვა, პრობლემის გამოვლენა,ამა თუ იმ სიტუაციაში სწორი მოქმედება,პირადი უსაფრთხო მფგომარეობის ანალიზი, საწრეო მუშაობის შედეგების შეჯამება.

საკონტაქტო ინფორმაცია

ქ. თბილისი ჭყონდიდელის N85
2662144; 2662875
577335617
http://skola12.gweb.ge/ka/
სწავლება არის ერთცვლიანი 09:00სთ-დან 14:10 სთ-მდე..(ფუნქციონირებს შეჭრილი ცვლა დაწყებითი კლასებისთვის 12:20სთ-დან-15:30 სთ-მდე) სწავლების საფეხური: დაწყებითი, საბაზო, საშუალო.