სსიპქ. თბილისისმე- 12 საჯარო სკოლაში მუშაობა
დაიწყოისტორიის უფასო წრემ. წრისსახელწოდებაა ,,მატიანე ” .
წრეს ხელმძღვანელობს ისტორიის პედაგოგი : ნინო დევნოსაძე. წრეში
გაერთიანებულია IX კლასის მოსწავლეები. მუშაობა
ჩატარდება ყოველ ოთხშაბათს, ხანგრძლივობა 45 წთ.
N# |
Tema |
Catare |
xangrZliv |
mizani |
resursi |
Sedegi |
1 |
პირველყოფილი ადამიანი საქართველოში |
2.10 |
45wT |
პირველყოფილი
საზოგადოების
ძირითადი
მახასიათებლების
შესწავლა,ინფორმაციის
გააზრებისა |
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი, |
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება. |
2 |
ფარნავაზ მეფე და მისი ეპოქა |
9.10 |
45wT |
ქართლის
სამეფოს
შექმნის
და
მისი
შემდგომი
განვითარების
შესწავლა,ქართული
კულტურის,ანბანის
შექმნის , |
სახელმძღვანელო.ინტერნეტი, |
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ ეთნოგრაფიული მხარეებიდა გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
3 |
ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად გამოცხადება |
16.10 |
45 wT |
ქართლის სამეფოს და მეზობელი ქრისტიანული სამყაროს ურთიერთობების შესწავლა,ქრისტიანობის გამავრცელებლეთა შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და ორგანიზება.კვლევის ,კრიტიკული აზროვნების უნარი განვითარება. |
სახელმძღვანელო .ინტერნეტი,რუკა. |
მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა საქართველოში არსებული რელიგიებისა და მათი აქ გავრცელების ისტორიული მიზეზების შესახებ. . მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ქართული კულტურის სხვადასხვა დარგის ჩამოყალიბებისა და განვითარების შესახებ. |
4 |
ვახტან გორგასლის გამეფება და მოღვაწეობის პურველი პერიოდო |
23.10 |
45 wT |
V
საუკუნის II
ნახევრის
ქართლის
სამეფოს
საგარეო
და
საშინაო
მდგომარეობის
შესწავლა,განხილვა |
სახლემძღვანელ. ისტორიული წყაროები,კომპიუტერი |
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
5 |
საქართველო VI საუკუნეში |
30.10 |
45wT |
VI
საუკუნეში
ქართლა
და
ეგრისში
არსებული
პოლიტიკური
სიტუაციის
გაცნობიერება,დისკუსიის
|
სახელმძღვანელო,ისტორიული წყაროები, ბარათები,თაბახის ფურცელი ,მარკერი |
moswavles SeuZlia daaxasiaTos qarTuli saxelmwifo mmarTvelobiTi სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
6 |
საქართველო არაბთა ბატონობის ხანაში |
6.11 |
45wT |
საქართვეოსა
და
მსოფლიოში |
სახელმძღვანელო,
დაფა, |
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
7 |
ბაგრატ III |
13.11 |
45 wT |
ერთიანი ფეოდალური მონარქიის შექმნის წინა პირობების განხილვა და ანალიზი, საქართველოს სხვადასხვა კუთხეებისა და მათი მმართველების როლი ქვეყნის გაერთიანებაში, კვლევა ზიების,ანალიზის უნარის განვითარება. |
ისტორიის სახელმძღვანელ, ინტერნეტი . |
. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ ეთნოგრაფიული მხარეებიდა გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა. Mმოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
8 |
დავით IV ის გამეფება |
20.11 |
45wT |
პოლიტიკური მდგომარების გააზრება გაცნობიერება 11 -12 საუკუნეების საქართველოში.დავით IV ის საშინაო და საგარეო პოლიტიკის განხილვა ,შეჯამება და ანალიზი, |
სახელმძღვანელ, ინტერნეტი,კომპიუტერი |
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ ეთნოგრაფიული მხარეებიდა გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა . მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე. |
9 |
დიდგორის ბრძოლა და მისი შედეგები |
27.11 |
45 wT |
დიდგორის ომის შესახებ ინფორმაციის მოპოვება და ანალიზი. Aამ ბრძოლის მნიშვნელობა და როლი ქართველი ერის ყოფნა არყოფნის საკითხში. მოპოვების,მიღებული ინფორმაციის შეჯერების უნარის განვითარება. |
სახელმძღვანელო.ინეტრენეტი, ფილმის ჩვენება |
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ ეთნოგრაფიული მხარეებიდა გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საგარეო და საშინაო ფაქტორების გავლენა ქართული სახელმწიფოს წარმოშობასა და განვითარებაზე |
10 |
თამარის გამეფება და მისი საშინაო პოლიტიკური კრიზისი.საწრეო მუშაობის შეჯამება |
4.12 |
45 wT |
პოლიტიკური ოპოზიციის ჩამოყალიბებისა და გამოსვლის გააზრება-გაცნობიერება. ოვლენების არწერისა და ისტორიული მნიშვნელობის შეფსების უნარის განვითარება, შედარება-შეპირისპირების,მსჯელობის ,დასკვნების გამოტანის უნარის განვითარება. საქართველოს ოქროს ხანის დეტალური შესწავლა და ანალიზი.მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ თავიანთ მოსაზრებას,რა შესძინა საწრეო მუშაობამ |
სახელმძღვანელო,ფორმატი. |
მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს სხვადასხვა ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური ურთიერთობების განვითარება. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები .მოსწავლეს შეუძლია საქართველოში სოციალური ურთიერთობების ისტორიის კვლევა. |